måndag 24 februari 2014

Kan det vara så?!

Det är nog frågan man ställer sig. Kan det vara så?
Att våren är här? Eller på väg med stora steg?!
Åååhh vad jag hoppas det. Våren är underbar. Allt slår ut, allt "vaknar", det blir varmare. Gött!

Solen skiner och det är ljust när man går upp vid 7. Kan det bli bättre på morgonen?
Morgonrundan med Zeth var superskön. Visst det blåser lite men vad gör väl det. Solen skiner ju!!

Ny vecka, nya utmaningar. Vad står på agendan?
I veckan har jag inte så jättemycket uppbokat. Skönt, då kan jag träna hihi.
Och det är vad jag ska göra idag. När jag lämnat El på skolan kör jag direkt och tränar.
Så vi hörs väl lite senare gissar jag.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Ja men visst känns det som den är på väg :)
    Här har vi +7 idag, sååå himla skönt.
    Ha en fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera