fredag 7 februari 2014

Näää!

Hur blev det nu så här igen? Vad hände?
Det blåser ju igen! Jag måste säga att idag är det rent ut sagt skitväder. Det blåser, det regnar, det är tradigt. Usch!! Både Zeth och jag blev lagom blöta på morgonrundan.
Nåja, det är inte mycket att göra något åt. Bara att gilla läget.

Idag låg jag lite längre i förhoppning att den huvudvärk jag vaknade med imorse skulle ge med sig, men icke!
Nej då den håller sig kvar. Vad ska man göra åt det då? Har du något tips?
Ta det lugnt och inte anstränga sig för mycket..tja det har jag redan bestämt mig för.
Jag ska iväg och handla lite mat idag, det är vad jag ska göra.
Förhoppningsvis kommer min älskling hem lite tidigare i eftermiddag. Den stackaren fick jobba över igår också. Så han hoppades på att kunna gå lite tidigare idag. Jag håller tummen för honom.
Vi har inte bestämt någonting i helgen så det blir för J att vila upp sig efter en tuff vecka på jobb. Han ska få sova ut ordentligt.

Men än så länge är det bara fredag och vi har precis börjat nosa på helgen. Härligt!!


Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar