söndag 26 januari 2014

Utvärdering!

Jag har fått några fina kommentarer om att ni vill att jag ska berätta vad jag tycker om appen jag laddade ner på mobilen,  mindfulness - lugn och lycklig. Jag har använt den några gånger och tycker den är bra! En sak har jag inte fattat med den dock och det är tystnad med klockor (valfri längd). Man kan lägga in antal minuter och klockor. Men det kommer nog ska du se. 
Jag har även laddat ner en annan app med Mindfulness och den heter Pausa. Där kan man välja antal minuter som en kvinnlig röst pratar. Den har jag också provat några gånger. 
De är båda bra och jag slappnar av och känner energi tillföras i kroppen. I Pausa-appen finns ett avsnitt på tre minuter vilket jag tycker är perfekt för den kan du lyssna på även om du t.ex sitter på bussen och vill ha några minuters avslappning. 
Lugn & Lycklig appen har lite längre avsnitt vilket kräver lite mer planering. Inte så att du behöver skriv in det i kalendern precis men enligt mig lyssnar du inte på det på bussen. 
Jag kommer använda båda dessa appar frekventas jag tala om. 
Bild på båda apparna kommer nedan. 


Ha det gott
Lene



   





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar