lördag 4 januari 2014

Solen skiner!

Åååhh vad härligt att solen skiner! VÄLKOMMEN!!
Igår eftermiddag hade vi lite sol i dessa trakter, men senare började det regna och sedan slutade det ju aldrig regna. Men när jag gick upp (jag sov lääänge idag kan jag tala om) så sken solen. Jaja det blåser och är kyligt, men vad gör väl det när solen skiner?! Så underbart!

Träning på gymmet står på schemat idag och det ska bli så jäkla skönt. Jag frågade El igår kväll om hon skulle med och jag skulle väcka henne så fick hon se. Jag väckte henne för en stund sedan och vad fick jag för reaktion? Mmm.. Ja, jo nu är det dags att vakna lilla gumman. Nåja vi får se. Jag får väl prova väcka henne några gånger till. Men  JAG ska träna och det ska bli så så skönt.
Däremot tror jag inte jag kommer att köra något "hårt" pass. Den som lever får se.

Middagen hos Stefano och Pernilla var supergod igår, som alltid. Trevligt sällskap, som alltid. Ikväll har vi dock inget bestämt så det blir en kväll i vilans tecken.
När vi ätit färdigt igår satte vi oss i soffan och tittade på snuttar på gamla barnprogram från när vi var små. Även julkalenderprogram från förr och det slutade med att vi satt och tittade på snuttar av gamla program som t.ex Nöjesmassakern, Razzel m.m. Superkul att titta på. Vilka underbara julkalenderprogram det fanns.


Ha det gott
Lene








Underbara solen!


1 kommentar:

  1. En blek sol hos dig också !! Det förgyller ens dag. Gamla tvprogram är jättekul att återuppliva tycker jag också. Jag tröttnar aldrig på att se julkalendern Trolltider med vätten, Dorabella och de andra. Vi såg alla avsnitt när barnen var små.
    Ha en skön helg. Kram Eva

    SvaraRadera