tisdag 28 januari 2014

Snön har kommit!

Ojojoj nu har snön verkligen kommit. Det snöade hela dagen igår och nu ligger det säkert 1 dm. Härligt!
Jag säger härligt med lite blandad förtjusning för jag tycker egentligen att snön kan hålla sig borta (även om jag älskar när det är snö). Den skulle kommit 1,5 månad tidigare enligt mig. Men också härligt pga att snön lyser upp i mörkret och det är helt underbart. Lyser upp dagen som kvällen.

Det blir tyvärr ingen träning idag heller, men jag tänker göra ett lätt pass hemmaträning för jag känner av smärtan mer nu. Jag lovar jag ska inte tjata om min förbenade hals mer. Jag ska istället berätta när jag inte har ont i halsen mer. Men hemmaträning måste jag göra även om jag inte kommer till gymmet.

Morgonrundan med Zeth var härlig. Det blåser i och för sig fortfarande men det är så underbart att se på Zeth när han hoppar  i snön. Han fullkomligt älskar snö.
Det var riktigt skönt att komma ut och få lite luft, njuta av vädret och prata lite med Zeth.

Egentligen skulle El och jag klippt oss idag men hon är sjuk i feber, förkylning och nu har hon nästan tappat rösten och jag har rätt så hög smärta idag så jag bokar om det. Det blir en lugn dag med lite hemmaträning.


Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar