tisdag 28 januari 2014

Ett mål?!

Visst hade det varit härligt att höra?! Det hade gjort min dag.
Någon säger till mig att JAG gjort skillnad i deras liv, att JAG inspirerat denna person att komma igång med sin träning/mat/hälsosammare liv etc. Så glad man blivit. Jag är oerhört glad och tacksam ändå. Alla ni som läser och kommenterar min blogg är underbara människor.
Jag tror i och för sig att alla inspirerar andra människor någon gång i livet. Någon liten sak man säger eller gör som får en annan människa att ta steget de funderat på att göra ett tag. Det behöver ju inte vara träning, det kan vara annat i livet. Jag hoppas att någon liten själ ser någon gång att jag har kunnat inspirera. Det hade varit härligt. Kanske ett mål att ha?! Hmm..  :-)


Ha det gott
Lene



Bild lånad från Facebook

2 kommentarer:

  1. Nog är väl du en person som inspirerar till både träning och leva hälsosamt!
    Själv tränar jag idag genom att springa upp och ner till tvättstugan, borde räkna trappstegen! Hälsosamt att bo i ett hus utan hiss!
    Önskar dig en fin fortsättning på dagen.
    M.E

    SvaraRadera
  2. Klart att du inspirerar! Tro inget annat. Jag tänker ofta på dig och din positiva livssyn och inspireras av den. Och snön ja, jag gillar den inte riktigt men håller med om att det gör en enorm skillnad på ljuset.
    Kram Maria

    Ps. Håller tulpanenergin i sig? ;)

    SvaraRadera