Men vilken trevlig ledarfest det var. God mat lagade vi och mycket uppskattad tävling (i alla fall från mig).
De hade varit ute och filmat under tiden de kört till vissa platser, så tävlingen blev som programmet "På spåret". Mycket trevligt!
Idag mår dock kroppen som den kanske förtjänar. Ont, ont, ont.
Det stoppar mig dock inte från att träna. Plus att idag ska bästa Maria fota mig när jag tränar. Men vi får se vad det blir. Kanske att det bara blir en PW i detta blåsiga väder. Hon ska fota mig i alla träningsformer och det är nog lite svårt att få in allt på en gång. Nåja vi får se vad det blir.
Det är ju meningen att julen ska dansa ut idag och så kommer det nog också att bli. I varje fall att den läggs på bordet. Så tar jag resten imorgon. Jag måste vila en hel del idag med så jag får ta det lite pö om pö.
Ha det gott
Lene
![]() |
| Söndag förmiddag. Vackert!! |


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar