onsdag 29 januari 2014

Mitt i veckan!

Onsdag.. mitt i veckan..
Vad händer då? Inte mycket faktiskt. Ännu en lugn dag i detta hemmet. Men det gör inte så mycket för det behöver jag just nu. Däremot vad jag vill är en helt annan sak, för jag vill TRÄNA!! Jag vill köra till gymmet och träna. Men..det får jag snällt vänta med. ÅÅÅÅHHHHH sånt tradigt mög. Jaja...

Muffinsen börjar ta slut så jag kanske ska baka lite nya? Eller något bröd? Tja..tål att tänkas på faktiskt.

Varför ska det blåsa som det gör? Kan du svara på det?
Tänk så härligt det varit om det inte blåst hela tiden. Då hade jag gått långa, långa promenader.
Det går knappt för den här evinnerliga blåsten, den går genom märg och ben. Skulle man mot förmodan gå en längre runda så är man stel som en pinne när man kommer hem. Men jag måst tillstå att det ändå är skönt att komma ut och jag går faktiskt promenader ändå. Det är rätt så skönt ibland att känna vinden runt sig och få rensa skallen lite.
Ja, jag vet det låter som jag säger mot mig själv och det gör jag kanske också men det struntar jag faktiskt i. Jag tycker lite både och. Skräckblandad förtjusning liksom.


Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar