fredag 24 januari 2014

Hemmaträning!

Så skönt! Jag fick till ett lätt pass hemmaträning. Riktigt skönt att få gjort något.
Nu har jag fått ur mig lite av irriationen jag hade i kroppen efter ytterligare ett besked jag inte riktigt är ok med. Men detta kan jag inte göra något åt, tyvärr. Det är bara att bita ihop och fortsätta.
Men jag tycker nog att det räcker nu. Jag vill ha en andningspaus nu tack..

Träningen bestod av sittande studs på pilatesboll. Situps som främjar de inre små magmusklerna. Lite plankan. Drag på gummiband för rygg och skuldror. Några övningar stående på alla fyra och sträckandes ut med ben och armar, som främjar ländryggen och rumpan. Skönt!

Just nu sitter jag och dricker en vaniljproteinshake på mandelmjölk och sojaproteinpulver.
Sedan är det in i duschen.
Därefter ska jag göra degen till kvällens pizza. Efter det lite vila. Kanske lite mindfulness..Japp det blir det nog. Mys..


Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar