tisdag 7 januari 2014

Fortsättning!

Ja, för mig är det en fortsättning på gårdagen. Huvudvärken klänger sig hårt fast i min skalle och det är inget kul alls. Jag fick inte tränat igår och tänkte jag skulle träna idag, men nu får jag vänta och se hur det blir. Det går bara inte att träna när jag har så ont i huvudet som jag har nu. Tråkigt men sant.
En skön promenad med Zeth blev det för en stund sedan i alla fall. Förhoppningsvis släpper det så jag kan köra och träna lite senare.

Idag har jag annars inte mycket bestämt. Det blir en lugn dag känns det som.
Jag har sett en del i gatan som redan plockat undan julen, men vi håller nog ett fast tag lite till. Vi har bestämt att städa undan allt på söndag. Och så får det bli. Grannar och andra får stå ut med att se våra stjärnor i fönsterna några dagar till. Jag skulle mycket väl kunna ha stjärnorna uppe ett bra tag till för de lyser upp så härligt tycker jag, men granen har jag inga problem att plocka undan. Det är så tråkigt att ta ner allt och lägga i kartonger och lådor. Men det måste göras..


Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar