tisdag 31 december 2013

Nyårsafton!

Sista dagen på detta året!
Hur ska du fira det? Jag och J ska fira sista kvällen och fira in det nya året hos våra kära grannar. Det ska bli så trevligt. Presenterna Maria bad att vi skulle köpa med oss är inköpta och jag ska slå in dom i fint papper lite senare (jag gissar vi ska ha "julklappsleken", men det blir ju "nyårsleken" idag).

Men innan festligheterna börjar så ska jag iväg och träna. Japp, jag ska träna sista dagen på året! Det har jag ALDRIG gjort, så jag tänkte jag skulle göra det i år. Härligt!!
Jag tänkte i mitt stilla sinne att det kunde hjälpa mig ikväll då jag gissar att det blir en del sittande.
Men först var det promenad med Zeth och nu morgonkaffe, sedan bär det iväg.
I vår nya bil!! Japp vi har köpt ny bil. En fin liten röd Peugeot 107. Den lilla gula Atosen fick säga tack och hej för denna tiden, det var dags att gå vidare. Lämna plats för en nyare trotjänare hihi. Som jag pratar om en bil, som om det vore en människa. Saken är den att jag fäster mig rätt så mycket vid bilar och det är alltid med känsla i kroppen jag lämnar dom ifrån mig. Men jag är så glad för vår nya fina bil. Den gula döpte vi till humlan men denna har ännu inte fått något namn. Det kommer..


Ha det gott
Lene






Vår nya, fina bil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar