torsdag 26 december 2013

Bra dag?!

Idag vette tusan om det känns som en bra dag. Jag vaknar sent (gör ju i och för sig inte så mycket) har jäkla ont i kroppen och en sprängande huvudvärk. Känns det som något bra? Njäe..skulle kanske inte tro det.
MEN...det kommer att bli bra ändå. Det är jag helt övertygad om.
Träna står på schemat, men jag är osäker på om jag ska till gymmet, allra helst med denna huvudvärken jag har. Det lutar åt att det blir hemmaträning, för träning i någon form blir det.
Jag började så smått med en längre morgonrunda med Zeth, vilket visade sig bli en riktigt skön runda.
Det har varit minusgrader under natten så det ligger frost överallt. Klar, kall luft..nästan ingen blåst. Skönt!!
Nu dricker jag mitt morgonkaffe och bloggar lite. Huvudvärken spränger i hjärnan, men det reder sig nog.
Jag ska fixa räkningarna och därefter lägga mig raklång en stund och hoppas huvudvärken blir bättre. Därefter fattar jag mitt beslut om träningen blir på gymmet eller hemma. Att det blir av är det ingen tvekan om. Inte hos mig i alla fall.
Jag önskar dig en fin och avslappnande annandag jul.

Ha det gott
Lene










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar