torsdag 19 december 2013

Aktiv dag!

Det blir en del "aktiviteter" för mig idag. Nästan allt kommer dock att ske i hemmet och det är bra för jag kommer att bli tvungen att vila emellanåt.
Jag har redan varit iväg och lämnat J på jobb. El behöver bil idag så det blev att jag körde honom eftersom jag själv ska till läkaren snart (vilket tidsmässigt krockar med El's tider). J kommer att vandra när han ska hem från jobb bestämde han igår kväll.

Just nu sitter jag med mitt kaffe och njuter innan jag ska iväg till läkaren 8.45. Zeth har fått sin morgonrunda.
Det blåser och är lite kallt, trots att det är +5 grader ute. Skönt med en runda i vilket fall som. Pi katten vad det är mörkt länge. Vissa dagar känns det som det är mörkt i stort sett hela dagen (all anledning att tända ljus, eller hur?!). Men på lördag vänder det! Haha, det dröjer ju ett tag innan man märker av det, men det vänder i alla fall. Alltid något!

En vilodag från träning kommer det nog att bli idag, för jag tror ärligt inte att jag hinner mer än gå ut och rasta Zeth. Jag ska göra köttbullar, baka lussekatter och griljera skinkan idag. Och däremellan måste jag nog ta lite paus och vila kroppen tror jag. Men det ska bli kul. Jag tar den tid som behövs..ingen brådska här inte. Det kan jag inte heller för då får jag inget gjort, kroppen säger ifrån direkt.


Ha det gott
Lene




Lite suddig bild tyvärr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar