onsdag 11 december 2013

13 dagar kvar!

Vad tror du jag syftar på?!
Helt rätt! Det är  13 dagar kvar tills tomten kommer! Julafton!! Jippi!
Jag blir som ett litet barn i stort sett hela december. Och allra helst på julafton. Jag älskar det! Countdown has begun!

Men än så länge är det bara den 11 december och jag har megavilodagen idag. Jag ska bara vila idag. Smärtan är hög i kroppen just nu och det känns inte alls bra, men det blir bättre. Det blir bättre.
Det är viktigt att hitta positivitet i något negativt, för det finns alltid. Du kan ALLTID se något positivt när allt är mörkt. Du måste bara se/hitta det. Och det försöker jag alltid göra. Något pluttelitet, sen håller jag fast vid det och gör den positiva energin större och större. Det går, jag lovar. Försök!!

Vi har fortfarande sjukstuga här hemma. J är fortsatt überförkyld (febern har dock lagt sig) och El's dåliga utvecklade sig till maginfluensa. Hon sprang på toa hela dagen igår den lilla stackaren. Men förhoppningsvis så börjar det rätta till sig för båda.

Jag önskar dig en dag full av glädje och lycka.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar