måndag 4 november 2013

Måndag morgon!

Ny vecka, nya utmaningar!
Min utmaning är att bli bättre i ryggen. Jag jobbar på det, tro mig.
Zeth har fått sin morgonrunda och nu dricker jag mitt morgonkaffe.Sedan ska jag köra Ellinore till skolan och direkt efter och träna. I eftermiddag ska jag till smärtteamet för att knyta ihop med läkaren där. Vi får väl se vad det innebär.
En dag i smärtats tecken kan man kanske sammanfatta det. Ja, det behövs nog det med. Det är ju faktiskt i lite positiv mening om man tänker efter. Det är ju allt för att jag ska bli bättre..

Ha det gott
Lene


1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig som kämpar på mot ditt mål! Jag känner några som gav upp på ett tidigt stadium och inte kämpade med den sjukgymnastik som de blev ordinerade, de bara bestämde sig för att det inte skulle hjälpa! Så gjorde det ju förstås väldigt ont!
    Men så är deras liv väldigt begränsat idag! Hörde av en läkare att många äldre skulle vara betydligt rörligare idag om alla bara tog för vana att sträcka upp händerna över huvudet ett antal gånger per dag! Så enkel sak kan göra att man som gammal kan klä sig lättare, ta ner saker från ett skåp o s v.
    Önskar dig en riktigt bra dag och att det blir ett bra möte i eftermiddag!
    Styrkekramar M.E

    SvaraRadera