fredag 8 november 2013

Fredag!

Jaaa det är fredag!
Inte så värst mycket annorlunda för mig i och för sig. Inte mer än att familjen är hemma och det är helt underbart.
Jag har precis kommit tillbaka efter en underbar runda med Zeth. Vilket härligt, lite småkallt, klart väder det är idag.
I helgen ska vi till mina föräldrar på gåsamiddag. Mums! Pappas tillagade gås är bara för god. Man blir mätt så man håller på att sprängas men det är sååå gott. Och därefter mammas äppelkaka. Ojojoj den går inte av för hackor. Den brukar vi däremot äta någon timme efter vi avslutat middagen, annars sprängs man på riktigt. Jag ska se om jag kan få till några bra bilder att visa dig.
Egentligen skulle jag iväg och träna idag men jag tror det blir hemmaträning för mig. Det är lite lättare träning än jag brukar göra på gymmet. Jag känner fortfarande av halsen och vill inte riskera något. Men man vet aldrig..vi får se hur det blir. Någon sorts träning blir det idag i alla fall, that's for shure.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar