onsdag 13 november 2013

Bra dag?!

Nej idag känns inte som någon tjoho-dag för mig. Jag har mer ont än jag haft tidigare i dagarna. Men det går väl tillbaka hoppas jag.
Jag har inga planer på träning idag, mer än kanske en promenad i detta helt underbara höstväder. Solen skiner, himlen är blå. Det blåser i och för sig en del och är kallt men vad gör väl det?! Solen skiner!!
Helt underbart!
Morgonrundan med Zeth var härlig.
Han haltar inte mer vilket innebär att han inte har så ont i sitt ben och det gör mig glad. Lille plutten.
På fredag ska J och jag ha kalas (vi brukar ha kalas tillsammans) så vi måste fixa förberedelser för det på kvällarna. Jag kan tyvärr inte göra så mycket själv numera så vi får hjälpas åt. Men det är inga problem. Det är mer för mig själv, jag brukade tidigare alltid göra en massa själv (det bara blev så, jag tog det på mig liksom), men det kan jag inte nu, så numera hjälps hela familjen åt med allt. Vilket är rätt nice faktiskt. Det blir som en familjegrej, vilket det ju faktiskt också är.
Men under dagen, fram till kl 15.00 ska jag vila. Kl 15.00 är det dags att återigen gå till sjukgymnasten på VC.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar