måndag 14 oktober 2013

Godmorgon!

Godmorgon världen!
Ny vecka, nya utmaningar! Japp!
Idag är vädret bättre än igår i alla fall, vilket är skönt. Igår regnade det och var grått hela dagen (men det behövs det med) och idag skiner solen. Härligt!!
Jag ska inom en sväng till jobb och prata med planeraren och därefter ska El och jag iväg och prova lite olika bilmodeller. Se om vi kan hitta en som vi tycker riktigt mycket om. Förutom den modell vi redan vet att vi tycker om. Man måste ju ha lite olika att välja mellan tycker jag. Därefter blir det en fika på Mobilia (ett av alla de köpcenter vi har i stan)
El har studiedag idag och jag är ledig, så vi ska passa på.
Jag har ännu en gång suttit 30 minuter i kö till VC (vårdcentralen) för att få en tid till J. Jag fick ingen i fredags pga att läkaren han går till inte hade fler tider. Och det satt jag då i 26 minuter för att få reda på. Riktigt tråkigt. Men, men vad ska man göra?! Nu fick jag en tid i alla fall. Envishet lönar sig!

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Nu har solen kommit även till oss! Och visst är jag grinig när jag har halvefastedagar, så då behövs sol och värme för att pigga upp mig. När solen kom blev jag så glad att jag tog en sväng på stan och så blev det en Rosa utlottning i dagens inlägg på
    N! Tänk vad solen kan åstadkomma!
    Önskar dig en bra fortsättning på dagen!
    Kram M.E

    SvaraRadera