söndag 13 oktober 2013

Fotoutmaning vänner emellan!

Då är det dags igen. Fotoutmaning vänner emellan och veckans tema är "skymning".
Kanske inte det lättaste vid denna årstiden. Jag har tänkt och jag har funderat och kommit fram till att jag nog är "ful" och tar en gammal bild jag tog uppe hos mina föräldrar i somras. Den är så vacker med färgerna och det kavlugna vattnet.
Jag var tvungen att välja en bild till, som min yngsta dotter El har tagit. Jag tycker den är så vacker.
Ribban vid skymning.
För att se fler fina skymningsbilder ser du hos Maria.

Ha det gott
Lene






6 kommentarer:

  1. Inget är så vackert i skymningen som solen som speglar sig i vatten!
    Vackra foton du bjuder på!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. ett bra val för bilderna är verkligen vackra. ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  3. Superfina bilder båda två, fin söndag på dig, Karin

    SvaraRadera
  4. Vilka fina skymningsbilder! En sådan himmel längtar man nästan efter idag då det bara är grått och regnigt.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Fina skymningsbilder. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Halloj!
    Fina bilder du bjuder på, härliga färger på
    himlen på den översta bilden.
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera