måndag 9 september 2013

Måndagkväll!

Ja, då har måndagen snart passerat förbi. 
Imorse när jag kom till jobb ca 5.55 så såg jag en vacker himmel jag bara var tvungen att fotografera. Och det visar jag upp här för dig nu. 




Det har varit en hektisk dag med aktivitet i stort sett hela tiden. Men det har varit kul. Jag är ute hela dagarna och det är underbart vid denna tiden på året. Det känns i ansiktet att vinden har pinat kinderna. 
Ett litet återbesök hos läkaren efter jobb, som gick hur bra som helst. Skönt!
När jag kom hem började jag med maten. Då ringer Em och berättar att dom tänkte komma hit. Klart dom får!! Härlig överraskning! Vi bjöd på middag. 
Pannbiffar, potatismos, brunsås och lingon. Så gott!!
Nu har vi druckit kaffe, J är på scouterna och jag ligger raklång i soffan. Min rygg bråkar lite med mig så jag får låta den vila tänkte jag. 

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar