tisdag 10 september 2013

Vaken?!

Jadå, visst är jag vaken. 
Jag har sovit som ett litet barn och har inte vaknat en enda gång inatt vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Jag brukar vakna x-antal gånger per natt. Så det känns riktigt bra. Men så var jag också rejält trött igårkväll. 

Idag är det jobba igen så det var bara att masa sig upp klockan 4.10. 
Yogan är gjord och nu återstår bara frukost. Det blir hemmabakad bulle, laktosfri vaniljyoghurt med tranbär och pumpafrön och kaffe till det. 
Egentligen skulle jag träna idag men jag kom på att jag ska träna hos sjukgymnasten imorgon så jag skjuter fram egen träning till lördag istället. Då blir det inte två dagar i rad. Jag vill ha minst en dag emellan än så länge. Sakta framåt. En dag i taget!

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar