onsdag 31 juli 2013

Massor med regn!

Regnet det bara öser ner!
Men..vi får tänka på att det behövs. Det behövs verkligen i den torra mark vi hade efter flera veckor utan regn.
Det regnade när jag gick ut med Zeth nyligen, men inte alltför mycket tyckte jag. På med regnjacka och mina fina röda gummistövlar så redde jag mig perfekt.
Vi får väl se hur mycket mer regn som kommer från himlen idag.

Egentligen skulle jag till mitt smärtteam nu på morgonen, men hon jag skulle till var sjuk, så det blev inget. Efter det tänkte jag att jag skulle träna, så idag blir det enbart träning. Däremot har jag de två senaste dagarna  haft mer ont i ryggen, så jag funderar på om jag ska göra en lite lättare träning. Skippa några övningar? Inte hålla på så länge på varje övning kanske?
Det blir nog det senare. Jag behöver göra alla övningar så det blir nog lättare träning, inte så länge på varje. Japp, så får det nog bli.

När jag tränat ska jag hem och ta Zeth på en runda och även duscha. Därefter ska jag hem till min kära vän Nina och fika. Det ska bli supermysigt.

Ha det gott
Lene


Man ser det blåa genom det gråa på himlen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar