tisdag 16 juli 2013

Inget kul!

Tidigt imorse vaknade jag och upptäckte att jag hade huvudvärk. Inte så kul. Jag gick upp och tog en tablett i hopp om att den skulle verka medan jag sov, så jag inte hade mer huvudvärk när jag sedan skulle gå upp. Men det blev inte så. Den sitter kvar. Tråkigt men så är det. Jag får försöka kurera bort den under dagen.
Klockan 11 ska vi till VårdCentralen med El. Hon har haft ont i ett finger en längre tid som vi vill kolla upp. Dom kommer med all säkerhet att säga att det inte är något, men vi får gå och kolla det ändå, eftersom hon haft ont ett tag nu och det går inte över.
Zeth har fått sin morgonrunda. Det är inte helt jätteskönt och varmt idag, men det fungerar. Perfekt att gå en PW (powerwalk) i så det kanske jag gör lite senare. Så kanske jag blir av med huvudvärken som en bonus :O). Det hade ju varit något!
Just nu sitter jag i alla fall och inmundigar mitt morgonkaffe och det är gött. Tvättmaskinen går för fullt och jag springer in till El emellanåt för att försöka väcka henne. Hon är nog den trögaste människa att väcka och få upp på morgonen. Helt otroligt. Men det tycker jag nog bara för att jag själv inte är sådan, trög att få upp då alltså.

Ha det gott
Lene


Man kan aldrig få nog av vacker vy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar