torsdag 27 juni 2013

Träning idag!

Torsdag morgon, eller förmiddag kanske jag ska säga. Idag tog jag en liten sovmorgon för jag känner mig sliten och har ont i ryggen. Det är precis därför jag ska iväg och träna idag.
Däremot vet jag inte riktigt än om jag ska träna på gymmet, eller om El och jag ska ta en runda i Bokskogen först och sen träna på deras utegym. Det låter lockande med det sistnämnda, gör det inte det?
Men vi sa det beror på vädret och regnet hänger tungt på himlen, så jag väntar en stund och ser. El har inte gått upp än så det är ju ingen panik för det.
Annars har jag faktiskt inte någonting annat bokat idag vilket känns skönt. Klippa häcken får nog vänta lite till ser det ut som.

Morgonpromenaden med Zeth var superskön. Det är ju inte kallt ute och än så länge regnar det inte. Men för säkerhets skull tog jag på mig en tunn jacka, vilket jag kom fram till att jag gjorde helt rätt i. Det är ingen supervärme ute. Skönt, men inte jättevarmt.
Nåja, det blir fint väder snart igen, jag är helt övertygad om det.


Ha det gott
Lene



Härligt, men molnigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar