tisdag 28 maj 2013

Mulen tisdag!

Ja, det kan man nog lugnt säga, mulen tisdag.
Men det gör inget. Det är lika härligt ändå tycker jag!
Solen skiner inte, än får jag säga, men det är ändå varmt och skönt ute. Man får ta vara på det som finns och göra det bästa av det. Det är min lilla filosofi.
Rundan med Zeth var hur skön som helst. Ryggen känns av rätt rejält idag, men det ska nog bli bra ändå.
Jag skulle egentligen följa med Em på gymmet idag (även om jag var där igår) och bara trampa på crosstrainern, men det får nog vara så. Vi bestämde att vi tränar imorgon istället. Jag känner att jag nog inte klarar det idag. Vila gäller för mig idag tror jag.
Morgonkaffet är i koppen och jag sitter och njuter och bloggar lite. Läser alla underbara bloggar som finns. Nåja, jag kanske inte läser alla men många..
Jag önskar dig en underbar dag! Det ska jag ha.

Ha det gott
Lene

En molning morgon

Mörk himmel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar