onsdag 29 maj 2013

Mitt i veckan!

Onsdag morgon!
Mulet väder och blåsigt som jag vet inte vad. Men det gör inget. Det är härligt väder det med enligt mig!
En del kläder i min uniform passade inte, bl.a var byxorna för långa (även om de blivit upplagda 7 cm), så idag ska jag lämna in dem för åtgärd.
Innan jag kör till jobb ska jag hämta upp Em, för vi ska träna tillsammans idag. Huvudvärk och ryggvärk till trots, men min förhoppning är att iaf att huvudvärken blir bättre efter träning. Om inte annat så blir det bra långsiktigt. Det är nice!!
Annars tror jag inte jag har så mycket planerat idag. Det blir nog ännu en dag i lugnets tecken.
Börjar det inte regna tänkte jag ge mig på att klippa gräset på framsidan, men jag får se hur det blir med det.
Snart åker El till Turkiet (ca 20 dagar till) och igår tog hon ner resväskan hon ska använda från vinden. Det är dags att börja tänka på vad hon ska ha med sig. Ta fram lite smått. Tvätta undan.
Nåja, det sköter hon själv så det behöver inte jag tänka på.
Nu är det frukost och lite kaffe, sen iväg.


Ha det gott
Lene





Zeth fick syn på en kompis längre bort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar