onsdag 20 mars 2013

Snö igen!

Snö, snö, snö! Massor med snö!
Det har nog snöat hela natten verkar det som för det är helt vitt ute och snön fortsätter vräka ner.
Man kan verkligen undra var våren tog vägen?! Men, den kommer mina vänner! Den kommer!
Skotta uppfarten är vi ju tvungna till att göra. Jag får muta El med en peng så får hon göra det. Jag kan inte direkt göra det. Sen får väl J göra det igen när han kommer hem om det fortsätter snöa som det gör nu. Han skickade ett sms när han kom till jobb och informerade mig att det är halt och moddigt. Så kör försiktigt alla i trafiken!
Zeth tyckte i alla fall det var toppen. Han älskar snö. Han älskar egentligen all sorts väder förutom kanske regn. Det gillar han inte så mycket.
Jag ska inte säga att jag inte tycker om snön för det gör jag. Men som säkert många andra också tycker så vill jag nog ha lite vår snart.

Idag är det sjukgymnastik på schemat. Lite träning. Plus att jag ska träffa min nya sjukgymnast. Det ska bli spännande.
Tyvärr är ryggen skit för tillfället men det bättrar sig snart är min förhoppning.
Jag tränar och kämpar på med mina övningar hemma och promenader så det blir säkert bra.

Ha det gott
Lene


Hej du vinterland!

Nu är jag här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar