onsdag 20 februari 2013

Inget särskilt!

Mitt i veckan...
Idag har jag en mellandag kan man kanske säga.
Det enda jag har inbokat är en lunch och träning ikväll. Men jag känner att jag nog vill försöka få lite ordning här hemma.Ta undan det lätta.
 El's rum är inte helt klart än, men nu är det mer smålir kvar. J ska göra en sänggavel till henne som han så smått började på igår (fin bild kommer senare hoppas jag) så jag och El ska fixa knappar till gaveln. Nåja, HON ska fixa och jag ska se så hon gör rätt hihi. Hon har själv sagt att hon vill lära sig och göra så mycket som möjligt själv och det passar mig utmärkt.
Det är ju ofta så att i röra föds det mer röra.
Men..först lunchen. På köpet så får jag min dagliga motionsrunda eftersom jag ska gå både dit och hem igen. Det känns bra!

Ha det gott
Lene

Fortfarande snö på marken och mer kommer uppifrån idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar