måndag 25 februari 2013

Helgen klar!

Måndag!
Ny underbar vecka att utforska. Visst är det härligt?!
Jag har jobbat hela helgen. Första passen efter kompen. Nu är jag ledig ett par dagar.

Det är ju nästan vårlikt ute! Känns nästan som våren ligger i luften, men man vågar ju inte hoppas alltför mycket. Nej, jag tror nog vi får vänta några veckor till.
Fåglarna är pigga och kvittrar för kung och fosterland vilket är härligt. Jag blir så glad när jag hör fågelkvitter, går och småler och tittar på dessa små, söta djur.

Idag står det träning på mitt schema. Så i eftermiddag kör jag till sjukgymnasten och stärker min kropp. Härligt!!
Senare är det dags att köra in och trimma håret. Hihi...inte trimma bokstavligen. Nej, det får räcka med att jag klipper av lite. Eller lite mer än lite för jag behöver verkligen klippa mig.
En underbar måndag önskar jag er alla

Ha det gott
Lene

Pigga små pippifåglar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar