torsdag 7 februari 2013

God morgon!

Då var jag uppe. Jag har varit ute med Zeth en lite längre runda.
Idag bär det först av till Em och hämta upp henne. Vi ska på "äventyr" hon och jag.
Nåja..ärenden i alla fall. Senare i eftermiddag ska jag en runda till min bästaste sjukgymnast och träna och det ska bli riktigt skönt. Min tanke är att jag ska träna och ut och gå längre rundor så mycket jag kan under kompen, men i tisdags fick jag ett litet bakslag då jag inte tränade för jag hade så ont i halsen och huvudet. Tyvärr har jag haft ont i huvudet varje dag, men det rättar till sig. Som min pappa alltid sa när jag var liten, då vet du att du har något innanför skallbenet. Och det stämmer ju! hihi
Halsen är något bättre nu, så idag bär det av till träning minsann!

Jag önskar alla en underbar dag. Var rädda om er

Ha det gott
Lene

Fortfarande lite snö på marken. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar