torsdag 7 februari 2013

Inspirationsbok!

Jag fick en jättefin anteckningsbok i julklapp av min älskade make!
Efter lite funderande så visste jag precis vad jag skulle använda den till (det måste ju vara något speciellt jag skriver i en sådan fin bok).
Jag använder den som min inspirationsbok!!
Inspiration jag snappar upp gällande träning, mat, välmående. Hittar jag något intressant recept på ex.vis frukost eller mellanmål skriver jag in det. Anteckningar om träning. Jag klipper ut bilder m.m gällande bl.a träning som jag tycker är intressant och något jag anser mig kunna använda själv.
Eftersom jag inte kan träna fullt ut just nu pga min rygg så håller jag inspirationen uppe på bl.a detta vis. Det hjälper mig mycket.

Trevlig torsdagkväll önskar jag er alla

Ha det gott
Lene

Min älskade inspirationsbok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar