Jobbet är avklarat, nässpray är inköpt. Jag var jättebusig och köpte en god kaka med mig hem, så nu ligger det och gonar sig i magen tillsammans med en kopp kaffe. Soffläge är det som gäller för lilla mig en stund framöver.
Ha det gott
Lene
![]() |
| Framsidan på trädgården. |

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar