tisdag 20 januari 2015
Em och L hälsar på!
Vi har fått besök!
Em och L ska vara här ett par dagar. Lycka!
Han har lagt på sig lite. Men går man upp 400g i veckan så blir man lite rundare. Så gulligt med runda, mjuka, fina kinder. Gött!!
Ha det gott
Lene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar