lördag 10 november 2018

En underbar morgon!



Godmorgon, godmorgon!
Det är lördag och en underbar morgon. Mulet, lite småblåsigt, regnar lite smått men det är underbart ändå.

Idag ska vi spendera dagen hos mina föräldrar och det ska bli supermysigt. Äta god mat, dricka gott och vara i gott sällskap. Kan det bli bättre?
Jag vaknade ganska tidigt och var efter en stund tvungen att gå upp och ta mina tabletter och jag är funtad som så att när jag väl gått upp går jag sällan och lägger mig igen. Så även denna morgon. Jag duschade och sedan gick jag ut en promenad. Nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe och pratar lite med mamma och pappa.

Ha det gott
Lene







2 kommentarer:

  1. Så mysigt! Hoppas Du får en toppen lördag<3

    Sv: Tack för att Du Delade med dig och Tack för dina Fina ord<3
    Dem värmer :)

    Ha en Fin kväll!

    Många kramar :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja men precis, ska försöka ett tag och se hur det känns. Annars kanske jag klipper av en del sen ;)
    Har hellre ett liite kortare hår men fräscht och lite tjockare än ett långt men tunt och inte lika fräscht .. ;)
    Har ju haft kortare med, så vet ju att jag passar i det :)
    Surt bara att klippa av men det växer ju ut igen :)

    Hoppas Din kväll är bra<3

    Kramis

    SvaraRadera