tisdag 14 augusti 2018

Denna morgon väljer jag inte!



Godmorgon världen!
Det är tisdag och jag vaknar upp, sträcker på mig, gör sängyoga en stund och sedan masar jag mig upp. Jag ser att det regnat under natten men öppnar upp altandörren för nu är det sol. Hoppas solen orkar titta fram större delen av dagen. Det är så härligt att kunna ha altandörren öppen.

Ännu är inte promenaden avklarad men det kommer. Det ser nästan ut som det snart ska börja regna och jag har ju privilegiet att välja om jag ska ut och gå i regn eller inte. Denna morgon väljer jag inte. Så jag väntar en stund och ser hur vädret blir. Kanske att jag gör mitt yoga ryggpass innan.

Jag tror det blir en rätt lugn dag idag. Imorgon ska vi iväg på lite äventyr med husvagnen tror vi så idag tar det lilla lugna.

Ha det gott
Lene

2 kommentarer:

  1. Jag ska ta min promenad ikväll tänkte jag, vare sig det regnar eller inte ;) haha

    SvaraRadera
  2. Så härligt med yoga! :)
    Hoppas Du haft en fin dag :)
    För mig blir det prommis nu ikväll :)

    Sv: Ja det ser fint ut på bild, dock så är det rättså slitet, vilket inte syns på bild. Har också Gått av på nåt ställe, så kommer nog ändå bli klipp såsmåningom ;)

    Men inte nu eller än iaf ;)


    Kramar

    SvaraRadera