onsdag 6 juni 2018

De är nog tacksamma!



Godmorgon godmorgon, eller kanske god förmiddag.
Jag har varit uppe en stund men inte bloggat förrän nu. Promenaden är avklarad och det var en skön promenad i Glimåkra. Vi sov lite längre än vi först tänkt oss, men så blir det ibland. Vi var väl trötta kan jag tänka.

Min morgonyoga är också avklarad och det känns härligt! Nu kan Lene starta dagen.

Det är inte riktigt lika fint och varmt idag. Men det gör enligt Jörgen och Marcus ingenting för det är perfekt väder att "jobba" i. Idag ska de bygga ramar och lägga sten. Jag har suttit och tittat på dem en stund. Jag kan ju inte hjälpa till med någonting mer än serva med kaffe och annat. Men de är nog tacksamma över att få hjälp med det tänker jag.

Snart är det frukost och det ska bli gott. Jag känner att jag börjar bli lite hungrig nu. Jag får gå in och hjälpa Emelie med frukosten.

Ha det gott
Lene


Så denna lilla krabaten när jag var ute och gick

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar