måndag 28 maj 2018

Ny vecka... nya utmaningar!



Måndag... ny vecka... nya utmaningar!
Efter att ha sovit relativt bra inatt, vaknar jag när Jörgens alarm ljuder. Det är lika bra att vakna till ordentligt. Jag kommer inte kunna somna om ändå.

Jag har inte varit ute på min promenad än, men det kommer snart. Jag behöver bil idag, så jag ska köra Ellinore till jobb. Jag ska nämligen skriva in mig på AF i Trelleborg (ArbetsFörmedlingen).
Min första arbetslösa dag. Planer finns dock redan i min hjärna.  Jag ska dit och skriva in mig i vilket fall som, så får vi se hur allt utvecklar sig.

Just nu sitter jag med mitt morgonkaffe och tittar ut genom fönstret. Molnen hopar sig över himlen men det ska enligt prognosen bli fint idag, så det tror vi på.

Nu ska jag snart göra mig iordning för att köra Ellinore. Vi hörs senare!

Ha det gott
Lene

2 kommentarer: