tisdag 1 maj 2018

Ny månad!



1 maj, en ny månad och vi närmar oss sommaren med stormsteg. Jippi!!

Idag fyller min fina mamma år. Grattis mamma! Jag älskar dig.
Det är också där vi är nu, hos mamma och pappa. Vi kom hit igår eftermiddag och stannar lite till men i eftermiddag ska vi hem till Emelie och Marcus och hämta lilleman igen. Han ska vara hos oss en dag till.

Vi har haft premiär att sova i husvagnen och det gick bra. Lite ovant med alla "nya" ljud som uppstår och jag har vaknat riktigt många gånger inatt. Men man vänjer sig. Det har varit jättemysigt och riktigt bra faktiskt. Det ska nog funka. Nu sitter Jörgen och jag under markisen utanför husvagnen och dricker vårt morgonkaffe. Riktigt mysigt. Guuuud vad jag längtar tills vi är i Italien.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Tänk att det faktiskt är maj, kanske kan vi börja hoppas på varmare väder nu? Förstår att du längtar till Italien, när bär färden av?

    SvaraRadera