onsdag 23 maj 2018

En god morgon!



Det känns som en god morgon. 
Det har varit något jobbigt inatt då jag vaknat jättemånga gånger pga jag inte kunnat andas som jag borde. Det har liksom "täppt till" när jag skulle andas ut då jag legat på rygg. Så har jag vänt mig på sidan och kunnat andas ordentligt. Men jag har ändå sovit bättre inatt än i förrgår natt. 

Jag känner mig piggare idag, på bättringsvägen. Tabletterna gör ju susen kan jag lova. Lederna gör inte lika ont idag som igår och det tackar jag för. Jag har fortfarande ont i halsen, men inte så ont som jag haft tidigare, jag kan svälja bättre nu. Så jag är definitivt på bättringsvägen. Himlans skönt.

Jag har faktiskt varit ute på en lite kort promenad i väldigt sakta mak. Det var helt underbart. Igår gick jag ingen promenad och jag gjorde inte min yoga. Jag har tänkt jag ska göra något litet yoga idag. Några övningar bara och så ska jag göra lite meditation och samla krafter. 

Däremot får jag nog hålla mig från solen idag också. Jag tänker sitta på altanen, men jag får hålla mig i skuggan och sitta på dagbädden tror jag. Tyvärr. Det ska vad jag förstått bli upp mot 25 grader idag. Nåja, skuggan är bättre än inget alls. 

Annars tror jag faktiskt inte det händer mycket här hemma idag. Jag ska bara samla krafter och ta det lugnt. Vad händer hos dig idag?

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar