lördag 26 maj 2018

Det är väl ok!



Morgonpromenaden är avklarad och denna morgon fick jag sällskap av Ellinore och Hailey. Det är alltid mysigt när man får sällskap.

När vi kom tillbaka "dammsög" Jörgen poolen, sedan ska ha bada tänker jag. Jag tror jag struntar i det idag faktiskt. Men han sade det var jätteskönt. 20 grader...hmmm

 Solen skiner och det är jätteskönt väder ute. Men det ska åska senare i eftermiddag. Det gillas inte känner jag, då kan inte sitta ute, men vad ska vi göra åt det? Inte mycket och det är väl ok att det ska åska. Det måste det göra ibland. Och åska kan vara rätt så mysigt om du frågar mig.

Det blir en riktig latedag för mig idag. Jag ska inte göra mycket. Bara lata mig och umgås med mannen i mitt liv. Det blir en fantastisk dag.

Ha det gott
Lene

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också att det är mysigt när det åskar :)

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med sällskap på promenaden :)
    Hoppas Du får en fin dag även idag söndag<3

    Kramar

    SvaraRadera