söndag 1 april 2018

Välkommen april!



Det är den 1 april och vi går in i första "riktiga" vårmånaden. Jodå så att... vår? Vad är det? Och när kommer den? Jag bara undrar. Nåja den kommer väl...snart hoppas jag.

Jag är i alla fall glad att vi är i vår första vårmånad även om det knappt märks ute, för det betyder att vi är ett steg närmare värmen.
Välkommen april!!

Jag har ont i halsen och nu får vi se hur detta ter sig. Jag känner mig tjock i halsen och det är inget kul alls. Men det blir bra ändå. Jag får väl vila lite till.

Min morgonpromenad är avklarad och det är riktigt skönt ute. Visst det blåser men det gjorde inte så mycket för det var superskönt att promenera ändå.
Efter några dagar här hemma med värsta kräkningar och annat så är folket lite bättre. Ellinore och Hailey följde med mig ut på promenaden för att få lite luft. Det är alltid kul med sällskap.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar