torsdag 19 april 2018

Ut på altanen!



Godmorgon torsdag... Godmorgon världen!

Vilken start på denna fantastiska torsdag.
Solen skiner och det är hur härligt som helst ute. När jag påbörjade min runda hade jag jackan på mig, men den fick jag faktiskt ta av mig efter en liten stund. Det blev på tok för varmt. Härligt!

En helt underbar promenad i som sagt solsken och klarblå himmel, vindstilla och underbar temperatur. När jag kom hem tog jag en pläd och min yogakudde och gick ut på altanen för att göra min träning. Sagt och gjort, den blev avklarad. Men då kunde jag ju lika bra fortsätta med yogan på altanen. Jodå, det blev yoga på altanen för första gången. Riktigt härligt. Jag avslutade med MF även det på altanen. Mitt i solen. Helt underbart.





Nu blev det frukost för jag kände när jag gjort det jag skulle att jag faktiskt var hungrig. Den intog jag dock inomhus. Men alldeles strax är det dags att ta mig ut på altanen igen.



I eftermiddag ska jag träffa fina Marie (en relativt nyfunnen fin vän) inne i Malmö men innan dess blir det vila på altanen, i solen, för min del. Jörgen hämtar upp mig när han slutar och då ska vi till Harald Nyborg på Svågertorp och titta på campingbord.

Det blir en fantastisk dag. Jag bara känner det på mig.

Ha det gott
Lene

1 kommentar: