onsdag 11 april 2018

Skulle fyllt 12 år!



11 april 2017

Idag skulle min älskade lilla Zeth fyllt 12 år. Grattis på födelsedagen min fina älskade änglahund.
Jag älskar dig härifrån till evigheten 💖.

Det är onsdag och det blåser snålblåst ute. Solen skiner men jag vet ännu inte hur "skönt" det är ute. Vinden är rätt så kraftig. Nåja, jag tar på mig en tröja under jackan så fryser jag inte. Det är vår och solen skiner. Det räcker för mig. Men kaffe först..sedan promenad.

Jag har ingenting planerat idag så jag ska ta min promenad, göra min träning, min älskade mindfulness och en stunds yoga, sedan ska jag bara chilla resten av dagen. Eventuellt att jag går ut en runda till lite senare men det får jag se.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Förstår att det är tomt och lite ensamt på promenaderna:(

    SvaraRadera