tisdag 6 mars 2018

Njuter av en lugn morgon!



Det är helt fantastiskt ute. Vilket underbart väder!!
Det är soldis, vindstilla, kallt (-3 grader) och fantastiskt skönt. Morgonpromenaden var helt fantastisk. Jag njöt i fulla drag. Det är bara synd att jag inte kan gå längre än jag kan just nu. Men det är bara att gilla läget. Jag kommer ut och det är guld värt.

Nu sitter jag och njuter av en lugn morgon med mitt kaffe. Tittar ut genom fönstret, njuter...planerar lite. Feels good. Jag tror jag sitter här en stund.

Vad händer hos dig idag då?
Hos mig händer inte så värst mycket. Jag ska njuta av denna fina dag. Kanske gå en liten runda till senare idag, men mycket mer än så har jag faktiskt inte planerat. Vila... det är min melodi just nu.
Mina övningar är gjorda. Det känns helt ok när jag gör dessa övningar nu så snart utökar jag med ytterligare en övning. Sakta men säkert går jag framåt.

Njut nu av denna underbara vinterdag så hörs vi snart igen.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar