torsdag 15 mars 2018

Mumsfillibabba!



Jaha då var det torsdag och jag har varit hos läkaren. Jag har nästan precis kommit hem och sitter nu och äter lite frukost. Mackor och te. Sedan tänkte jag bege mig ut på en liten runda. 

Träningen är avklarad så den behöver jag inte tänka på. Om jag inte vill göra den en gång till. 
Men ta det lugnt, var försiktig och skynda långsamt. Det är ett måste. Då blir det som bäst.

Jag måste in och hämta Jörgen i eftermiddag när han slutar. Eftersom jag skulle till läkaren var jag tvungen att ha bil, så han fick skjuts in imorse. Jag kör inte gärna bil om jag inte absolut måste eftersom det för tillfället är smärtsamt för mig. Men vissa gånger måste jag och då gör jag det. Kan jag få skjuts så ser jag hellre att det blir så, då slipper jag köra. Men det kommer igen när jag kan köra. Jag kan idag inte köra några längre sträckor och har inte kunnat det innan heller, dock är det så just nu att om Jörgen och jag ska någonstans så kör han. Är jag själv så måste jag ju köra och då får det bli så. 

Jag märkte när jag körde till läkaren, att det kom snö. Smått, smått men ändå. Snö kom det. Jag ska berätta en sak för dig Kung Bore.. det är vänligt men det behövs inte. Vi, jag i varje fall, vill inte ha mer snö nu. Nåja, det som kom nu lägger inte sig. Så mycket kom det inte. 

Igår åt vi köttfärslimpa med potatis, sås och lingonsylt. Det var mumsfillibabba kan jag berätta. 
Jag glömde lägga upp det igår, så jag passar på att göra det i detta inlägget.  

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar