tisdag 27 mars 2018

Livet går vidare!



Det var kallare än jag trodde det skulle vara på min morgonrunda. Lätt, lätt snö föll (eller var det snöblandat?!) och det blåser en del, men det var skönt ändå. Jag vaknade till lite.
Jag är så trött denna morgon och vaknade med en lättare huvudvärk som jag hoppas ska lägga sig snart. Skönt att komma ut en runda, om än en liten sådan, för att rensa skallen lite.

Idag ska jag till badet i Staffanstorp för att bada bastu en stund. Jag har bestämt mig för att testa och se om det kan vara något bra sätt att få ner min smärta. Värme har jag redan konstaterat är bra mot smärtan så jag hoppas detta hjälper ytterligare lite.

När jag är klar på badet ska jag inom MÅS, hämta mina saker jag har där och säga hejdå till Lisa och Marie. Jag är inne på min sista vecka som anställd på gymmet. Jag slutar pga orsaker jag inte vill skriva ut men det var inte mitt beslut. Så mycket kan jag säga. Livet går vidare och jag går mot nya äventyr. Än så länge är jag sjukskriven men sen får vi se vad som händer. En dag i taget.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar