fredag 2 mars 2018

Jag gillart!



Morgonens promenad är avklarad och det var en skön prommis kan jag berätta. Jobbigt att gå men en liten runda klarade jag. Jag fick hålla mig på gatorna hela tiden och även det var jobbigt nog.
Men så otroligt vackert det är ute. Och så mycket snö det kommit. Det snöar ju hela tiden. Just nu snöar det med stora flingor. Så otroligt vackert. Jadå, även om detta inte alls är vad min kropp/smärta gillar så älskar jag denna årstiden. Jag älskar snön men kroppen gillar det inte. Min kropp vill ha värme. Hela tiden. Men det går ju inte när man bor där man bor. Bara att gilla läget.

Fredag idag..vad händer då?
Inte så värst mycket hos mig inte. Ikväll åker Jörgen på läger, men han kommer hem imorgon igen. Det blir ett kort läger för hans del. De ska inte åka så jättelångt hemifrån. De ska till Dörröd, men det är säkert inte så himla enkelt att ta sig dit ändå, med tanke på all snö.

Jag är helt förundrad över snön ute. Sitter hur ofta som helst och tittar ut genom fönstret och bara njuter av det vackra utanför. Jag gillart så mycket!

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar