torsdag 8 mars 2018

Det är kanon detta!



En morgon som denna kräver en härlig promenad i sakta mak och det var precis det som skedde efter jag gått upp och tagit på mig. Vilket härligt väder. Nej, solen skiner inte och ja det snöar, men härligt ändå. Promenaden var underbar om du frågar mig. Ingen lång sådan men det blev vad jag klarar just nu. När jag kom hem igen blev det min morgonträning, sedan plocka iordning lite nätt här hemma och sedan in i duschen. Nu sitter jag och avnjuter mitt te efter att ha ätit några rostade mackor.
Därefter vila i soffan och lite senare min kroppscanning med Mindfulness.

Jag måste faktiskt berätta att jag längtar till min Mindfulness. Jag kan sitta och tänka; när ska jag göra den, åhhh jag vill göra den nu meddetsamma. Och när jag sedan gjort den, tänker jag att snart vill jag göra en ny session. Det är kanon detta.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar