söndag 11 mars 2018

Det är inte slut än!



Söndag morgon och jag vaknar tidigt som vanligt, men jag ligger kvar en stund. Vill inte gå upp så tidigt en söndag. Men det gjorde jag. Upp och ta på mig, gå på toa och sedan sätta igång kaffekokaren, ta tabletter och bege mig ut en runda.

Det töar nu. Det är nästan +3 grader och det töar. Tråkigt på ett sätt men väldigt skönt på ett sätt.
Dock vet man ju inte om det är slut med snön än. Nej, det är inte slut än tror jag.
Promenaden var skön i vilket fall som. Jag gick en kortare runda i sakta mak och det behövs. Egentligen behövs det en längre runda men det klarar jag inte nu så jag måste nöja mig med de kortare rundor jag klarar. De är guld värda ändå och så skönt att komma ut.

Jag har ju vilodag från träningen på helgerna så det är inte gjort. Men jag ska göra min Mindfulness under dagen. Det kommer det med.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar