torsdag 22 mars 2018

Blickar framåt!



Näää nu är det nog tycker jag. Snö?! Allvarligt?!
Nu vill jag faktiskt att det ska försvinna för nu vill denna kvinnan ha vår. Men som jag sagt innan, vi kan inte göra något åt det utan det är bara att gilla läget. Men gillar det gör jag inte. Jag gillar läget (enbart för att jag inte kan göra något åt det), men jag gillar det inte. Jag hoppas du förstår hur jag tänker.

Men nu lägger vi den förbenade snön åt sidan och blickar framåt.
Idag är det torsdag och jag ska snart ut och promenera. Men först lite kaffe. Sedan på med paltorna och ta mig ut och gå en runda. När jag kommer tillbaka ska jag träna och sedan duscha.

Min väl Heidi kommer hit en stund vid lunch och vi ska prata lite strunt. Hon ska berätta om någon olja som ska vara bra eller något. Spännande. Man kan alltid lyssna.

Men först...vakna sakta och ta det lite lugnt, sedan kör vi igång dagen. Jag hoppas denna dagen blir bättre smärtmässigt än igår. Det var inte en så bra dag, men dagen innan var det en hel del gående så jag förväntade mig nästan att jag skulle få mer ont igår. Det är så det blir ibland. Vissa saker måste göras och då blir det lite backfire i smärtan. Jag vilade mycket igår och det hjälper mig, plus att jag gjorde både mindfulness och yoga, så det blir nog bra.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar